Seijas

Segurament et sona: el Reial decret llei 8/2019, també conegut com a llei de control horari dels treballadors, és el nou marc legal que estableix (molt resumidament) que l’empresa ha de garantir el registre diari de la jornada dels treballadors. Per a moltes PIMES aquesta nova llei ha suposat una complicació, però les eines digitals actuals són un recurs molt vàlid.

Per SEIJAS, una empresa de Barcelona especialitzada en neteja professional d’oficines, aquesta nova llei de gestió de l’horari significava un repte, ja que cada dia les seves treballadores i treballadors estan en moviment constant, i no els resultava gens fàcil establir un punt fix de control horari.

A Artimedia els vam dissenyar una App de gestió horària a mida de les seves necessitats, basada en tecnologia NFC i amb un programari de gestió propi. D’aquesta manera, el seu equip pot “fitxar” a temps real des de qualsevol punt on estiguin realitzant les seves tasques, i geolocalitzar el marcatge.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Sol·licita el teu pressupost sense compromís.

    He llegit i accepto la politica de privacitat.

    * Camps obligatoris.

    Abrir chat
    Hola 👋
    ¿En qué podemos ayudarte?